We bieden extra hulp rond de tijdsregistratie-app
31 maart 2021 09:43
Om tegemoet te komen aan de vele vragen over de nieuwe tijdsregistratie-applicatie organiseren we enkele acties:
- Maandelijks organiseren we infosessies voor de module intern personeel van de tijdsregistratie-app. Deze sessies zijn bedoeld voor promotoren die de tijdsinzet van hun intern personeel moeten registreren via de tijdsregistratie-app.
De eerstvolgende online-sessie vindt plaats op 12/4 van 10.00 tot 11.00 uur. U kunt deelnemen door op het moment van de start te klikken op onderstaande teamslink: Klik hier om deel te nemen aan de vergadering.
- Tweewekelijks organiseren we een digitaal vragenuurtje via MS-Teams. Het eerstvolgende vragenuurtje vindt plaats op 12 april om 11 uur. Om de bijeenkomst te kunnen voorbereiden moeten promotoren vooraf hun vragen of problemen via e-mail doorsturen naar esfsupporttr@vlaanderen.be en in het onderwerp 'vragenuurtje 12 april' vermelden.
Tijdens het online-vragenuurtje zal de support-medewerker van ESF dan de ingediende vragen behandelen.
Geïnteresseerd? Klik dan hier bij de start van de meeting.
Volgende vragenuurtjes
ESF plant ook een vragenuurtje op 19 april en 3 mei, telkens van 10 uur tot 11 uur, met dezelfde toegangslink als voor de meeting van 12 april (hierboven).