We bieden extra hulp rond de tijdsregistratie-app

Om tegemoet te komen aan de vele vragen over de nieuwe tijdsregistratie-applicatie organiseren we enkele acties:

  • Maandelijks organiseren we infosessies voor de module intern personeel van de tijdsregistratie-app. Deze sessies zijn bedoeld voor promotoren die de tijdsinzet van hun intern personeel moeten registreren via de tijdsregistratie-app.

    De eerstvolgende online-sessie vindt plaats op 12/4  van 10.00 tot 11.00 uur. U kunt deelnemen door op het moment van de start te klikken op onderstaande teamslink: Klik hier om deel te nemen aan de vergadering.
     

  • Tweewekelijks organiseren we een digitaal vragenuurtje via MS-Teams. Het eerstvolgende vragenuurtje vindt plaats op 12 april om 11 uur. Om de bijeenkomst te kunnen voorbereiden moeten promotoren vooraf hun vragen of problemen via e-mail doorsturen naar esfsupporttr@vlaanderen.be en in het onderwerp 'vragenuurtje 12 april' vermelden.
    Tijdens het online-vragenuurtje zal de support-medewerker van ESF dan de ingediende vragen behandelen.

    Geïnteresseerd? Klik dan hier bij de start van de meeting. 

    Volgende vragenuurtjes
    ESF plant ook een vragenuurtje op 19 april en 3 mei, telkens van 10 uur tot 11 uur, met dezelfde toegangslink als voor de meeting van 12 april (hierboven).