Traject MVO: drie gratis opleidingsmomenten om sterker te ondernemen

Steeds meer bedrijven en organisaties willen inspanningen doen om hun maatschappelijke verantwoordelijkheid op te nemen. Maar wat is maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en hoe kan het uw organisatie helpen? Hoe bouwt u een actieplan op? Hoe betrekt u uw medewerkers om MVO levend te maken? En wat betekent dit voor uw klant, consument, de overheid en uw buurt?

Traject MVO biedt via drie opleidingsmomenten een volledig actiegericht traject voor MVO. De MVO-scan is de basis voor de opleiding. U ontdekt hoe ver uw bedrijf of organisatie staat met MVO. Een uitgebreide analyse leert u wat eventueel beter kan. Vervolgens bouwt u een eigen MVO-actieplan op. Dit leert u om te zetten in communicatie; zowel naar de medewerkers als naar de klant en andere stakeholders.
De perfecte vitaminekuur om sterker te ondernemen!

Traject MVO Brussel (algemeen traject)

Workshop 1: Jouw MVO-rapport29 januari, 2019 - 09:30 tot 12:30 Hendrik Conscience gebouw zaal 1B14 - Theano Koning Albert II-laan 15 1210 Brussel

Workshop 2: Jouw MVO-actieplan19 februari, 2019 - 09:30 tot 16:30 Hendrik Conscience gebouw zaal 1B14 - Theano Koning Albert II-laan 15 1210 Brussel

Workshop 3: MVO doen leven12 maart, 2019 - 09:30 tot 12:30 Graaf de Ferrarisgebouw Koning Albert II-laan 20 1000 Brussel

Meer specifieke info over de inhoud van elke workshop kan u nalezen op de site van MVO Vlaanderen.